Co prosím? Nemohl jsem takovému nesmyslu uvěřit. Vy snad ano?

Před pár dny jsem od kamaráda (marketingového ředitele v potravinářské firmě) dozvěděl, že jedním z hlavních sponzorů homosexualistické nátlakové akce zvané gay pride je i pivo Staropramen. Nemohl jsem takovému nesmyslu uvěřit. Pivo je přece primárně mužský nápoj a spojovat ho s homosexualistickou estrádou, je pro jeho výrobce krok podobný skoku z letadla bez padáku. Nicméně na internetu jsem se přesvědčil, že tomu tak je. Staropramen je opravdu jeden z hlavních sponzorů gay pride 2013.

Vyhledal jsem tedy na internetu poslední TV reklamy na Staropramen a na žádné zacílení na homo komunitu jsem tam nenarazil. Normální komunikace na pivo s motem „Chytré pivo Staropramen“. Co je k tedy k podobně zoufalému kroku vedlo? Pokusme se analyzovat, co asi může firmu, která se primárně zaměřuje na muže, vést k tomu, aby takhle ohrozila podobným avanturismem svůj hlavní brand. Zvýšení konsumace Staropramenu ze strany homosexuálů to určitě nebude. Ze 3 gayů, které znám – jeden nepije alkohol vůbec a ostatní dva pouze nějaké koktajly, či víno – prostě takové „ženské pití“. Nabízí se proto několik scénářů.

1) Ve Staropramenu pravá ruka neví, co dělá levá. Marketing sice buduje značku a investuje desítky milionů do reklamy, ale nějaké jiné oddělení „corporate affairs, nebo PR“ prostě chce být politicky korektně in a podobný nesmysl prosadilo u vedení.

2) Managementu se nedaří ekonomicky a chce si zachránit židle tím, že bude moci tvrdit, že Staropramen je „moderní značka“, která se zaměřuje na všechny možné segmenty a cílové skupiny, jen ta ekonomická krize jim „to kazí“.

3) Nějaká korporátní akce z centrály. Kde nějaká politicky korektní soudružka přišla s podobným nápadem a protože třeba spí s ředitelem/ředitelkou, tak jí to schválili….a teď tím některé pobočky trpí…protože se tomu nedokázaly postavil.

4) Management firmy se prostě zbláznil (nebo jsou gayové) a potkáte je v čele gay pride, kde budou mít vlastní Staropramen work shop při nějaké homo večerní „akci“.

5) Jiné, či kombinace toho všeho.

Jedno je jisté, ze strany managementu je to opravdu kolosální hloupost. Která by měla odpovědného managera stát místo.

Co na to my ostatní? Navrhuji ukázat Staropramenu, koho je víc. Jestli nás, běžných heterosexuálních konsumentů piva, či pochodujících gayů, leseb a osob třetího pohlaví (ladymanů)…!? Vyhlasme tady bojkot Staropramen teplo piva, ať ukáže se, kdo z koho…. Pánové (a Dámy) pít v těchto dnech Staropramen, může navíc vyvolat otevřené pochybnosti o vaší sexuální orientaci.

Zdroj: ePortal.cz


První teplá reklama na teplý Staropramen – Zvrhlé pivo do zvrhlé doby