McDonalds a Staropramen propagují homosexualismus

Asi jste si již povšimnuli, že americká zahraniční politika je v posledních letech podivná. Místo propagace a obrany svobody se do popředí dostala tzv „lidská práva a antidikriminační agenda“. Vidět to můžeme ostatně i u nás. Stačí se podívat, jaké akce podporuje americká ambasáda a její vedení. Pochody gay pride, podivné romské neziskovky atd… není divu, že mezi českou pravicí výrazně opadlo proamerické nadšení a naopak česká levice je teď zcela proamerická…

Homodevianti

Homodevianti

Daleko závažnější ale je, že tomuto trendu začaly aktivně pomáhat i americké globální korporace. MacDonalds, který prodává fast food občerstvení, uveřejnil ve Francii první otevřeně homosexuální lifestyle propagující reklamu. (následně ji po kritice konzervativních kruhů stáhl z vysílání) Řetězec kaváren Starbucks se k podpoře homosexuálního hnutí přihlásil programově. Komu se to prý nelíbí, tak tam nemá chodit.(beru je za slovo, vždyť to aby se normální chlap bál v homostarbucksu jít sám na záchod..)

Staropramen: Zvrhlé pivo pro zvrhlou dobu

Stejně jako například výrobce oblečení Levis. Další příklad je od nás z domova. Loni se pivovar Staropramen stal sponzorem homopochodu gaypride v Praze. Čeští konzervativci následně vyhlásili bojkot jeho výrobků. Když hledáte vysvětlení, kde na to dříve slavný český pivovar přišel, pak se podívejte na jeho nové majitele.

V roce 2012 se jím stala americko-kanadská korporace Molson-Coors, která se k podpoře homoagendy otevřeně hlásí. Člověk nad tím žasne. Vždyť to výše uvedeným firmám žádný extra obrat nepřinese. Spíš to naštve stávající zákazníky. Proč to ty firmy tedy dělají. Ukazuje se, že v USA se neomarxistické elementy dokázaly zmocnit skoro celé akademické sféry, velké části politiky a i velké části korporátního světa. To, že to asi jen urychlí pád Ameriky, jako globální velmoci, je nezajímá….a Američané ať se nediví, že ztrácejí sympatie a přátele po světě… Jak se proto tomuhle vývozu „neomarxismu“ made in USA můžeme bránit?!

Určitě lze doporučit bojkot firem, které podobnou agendu propagují. Ono totiž bez zákazníků dlouhodobě podnikat nejde a těch pár gayů to nezachrání….Takže žádný Starbucks, ani jeansy Levis….až se z nich stanou normální firmy, kde cílem je ekonomická prosperita a né politika, tak je můžeme vzít na milost… jinak ani korunu z našich peněženek…

Ostatně bude zajímavé sledovat, jaké „sponsory“ bude letošní homo-pedofilní festival Praguepride zase mít….

Zdroj: ePortal.cz