Bakalovy metody inspirací pro Šádího Shanaáha a obhájce islámu?

Nejagresivnější boje jsou většinou mezi zastánci podobných ideologií. Bylo tomu tak v střetu komunismu s nacismem a je tomu i tak ve střetu Konvičkovců s Šádíovci. Tedy mezi dnešními multikulturalisty.

Lukáš Lhoťan

Lukáš Lhoťan

Stupňující se litý boj mezi vůdcem skupiny Islám v České republice nechceme (IvČRN) Martinem Konvičkou na jedné straně a politikem Strany zelených a českým muslimem nemuslimem Šádím Shanaáhem je klasickou ukázkou toho, když se střetnou lidé podobných názorů.

Martin Konvička se veřejně hlásí k tomu, že je multikulturalista, tak to popisuje i celou svou skupinu IvČRN, multikulturalismus propaguje i Šádí Shanaáh v čem je tedy mezi nimi rozdíl?

V tom, že Konvičkovci propagují podporu všem etnickým menšinám (Romové, Vietnamci apod.), ale jsou naprosto proti jakékoliv toleranci jakýchkoliv muslimů či výkladu islámu a chtěli by v České republice zakázat islám.

Naopak Šádí Shanaáh podporuje nejen islám a jeho etablování v České republice, ale ještě k tomu dnes je hlavní mediální tváří obhajoby politického islámu (islamismu) v České republice. Šádí měl jednou prohlásit, že v ČR říká, že muslimem není, ale v Egyptě muslimům říká, že je muslim, což o jeho upřímností vypovídá víc než cokoliv jiného.

Šádí se rozčiluje, že Konvička jej očerňuje, jako člověk, jenž má osobní zkušenost s špinavou kampaní ze strany Šádího Shanaáha se jen směji. Jen těch pár případu, v niž se snažil Šadí očernit mou osobu a lhát, jen aby zabránil veřejné debatě s mou osobou, ukazují, že se mu dostává jeho vlastní medicíny.

Šádí nemá problém s tím, žebrat o peníze u šéfa českých muslimů Alrawiho, ale teď si hraje na pana čestného a nezaujatého, inu k smíchu. Na druhou stranu se nedivím, že se Šádí upíchl v plátku Respekt, který patří asi dnes nejznámějšímu legálnímu lháři a legálnímu zloději Bakalovi. Inu vrána k vráně sedá.


Na druhou stranu si říkám, že když dámy odpustí po našem ostravsky řečeno se Bakalovi podařilo vyjebat opakovaně s obyvateli severní Moravy, tak si možná Šádí myslí, že se u Bakalových nohsledů přiučí a naučí se (dámy opět omluví mou ostravštinu), jak ve jménu multikulturalismu a přátelství s islámem vyjebat s celou Českou republikou, když se to podařilo Bakalovi, tak proč by se to nemělo podařit i Šádímu?

A Konvička? Ten pro Šádího není překážkou, ale konkurencí, protože Šádi jako rodilý muslim musí hájit multikulturalismus s islámem, multikulturalismus bez islámu je totiž Šádiho konec živobytí.
Co tedy čtenáři, myslíte si, že se Šádímu podaří po ostravsky řečeno vyjebat s občany České republiky, jako se to podařilo jeho učiteli Bakalovi? Já se bojím, že díky dnešnímu stavu české společnosti má Šádí velké šance uspět ….

Pokud je kritika islámu islamofobií, pak je ….


Zdroj: Blog autora