Lhářský „dokument“: Život a smrt v Tanvaldu

Pán z Tanvaldu se před rokem dokázal ubránit cikánské agresivitě. Nyní o tom „pravdoláska“ natočila „dokument“ stejně „dokumentární“ jako točí Michael Moore své politické agitky. Ostatně i on to vydává za „dokument“ a mnozí mu to bohužel baští i s navijákem, takže na své prakticky aplikované demagogii vydělává miliony dolarů.

O tom našem, lokálním, demagogickém „dokumentu“ dnes na iDnes píší zde. Už podle toho si lze udělat obrázek o objektivitě tohoto „dílka“ a lze na to dohledat i upoutávku.

Já za mlada jednou šel s kamarádem tak kolem desáté večer jednou nepříliš frekventovanou ulicí a proti nám šlo 8 Cikánů (tehdy to cizí slovo Rom ještě nebylo nijak módní), v klidu a beze slova jsme se minuli a najednou za sebou slyším dupot. Než jsme se stačili vzpamatovat, tak byli u nás a každého si vzali do paškálu čtyři Cikáni tak, že dva nás drželi za ruce, třetí za vlasy a koleno nám rval do zad, přičemž teprve ten čtvrtý nás zepředu mlátil hlava nehlava. To vše hezky ve stereu. Tehdy mi tím přímo na obličeji složili brýle skly k sobě (dodnes nechápu, jak se jim to podařilo) a ani jinak jsem se po tomto zážitku necítil zrovna nejlépe.

Pár dnů po tomto kulturním obohacení jsem ve městě potkal vůdce této cikánské bandy samotného (dodnes si pamatuji jeho jméno – iniciály má R.B. – třeba si to zde přečte, dnes patří k těm slušnějším a bydlí kousek ode mne), bez jeho partičky a tak jsem se ho zeptal o co jim vlastně šlo. Odpověď mne tehdy vyrazila dech – prý se jen potřebovali pobavit.

Ostatně, nic moc se od té doby nezměnilo – tato slečna má velice podobný zážitek.

Od toho zážitku chodím raději ozbrojen (a nijak netvrdím, že by to zrovna v této situaci pomohlo). Dnes už ani tolik ne kvůli sobě, ale hlavně kvůli svým nejbližším a i manželku jsem přesvědčil, aby chodila alespoň večer ozbrojena. Ne kvůli cikánským agresorům, kvůli agresorům všech ras i etnik. Ale faktem je, že cikánské etnikum má k té zcela bezdůvodné agresivitě bohužel nejblíže (kdybychom zde měli islamisty, tak ti by je v tomto nejspíše předčili, ale tohle sviňstvo zde zatím naštěstí až zas tolik nemáme) a v tomto se mnou souhlasí i moji slušní cikánští přátelé, kteří by dle „pravdolásky“ museli být považováni za zcela největší rasisty a to navíc k vlastnímu etniku. A jejich nechuť k cikánským degešům je celkem pochopitelná, protože díky nim se většinová společnost dívá skrz prsty bohužel i na ně, na ty slušné a poctivě se živící. A takových je mezi cikány opravdu dost, jen bohužel pořád ne většina a mají to díky tomuto faktu bohužel opravdu těžké.

Proč je vlastně někdo označován za rasistu, když nemá pouze kladné názory na Cikány (tj. Romy, Sinty, Rumungry, Lovary, Kalderaše, …), když tito lidé jsou stejné rasy (europoidní) a dokonce i stejné skupiny (indoevropské)?

A proč nám je poslední léta vnucováno, že Cikáni jsou Rómové, když Cikáni se skládají z následujících národních kmenů: Jenišové, Jezliové, Kalderšové, Kaléové, Lalleriové, Lovarové, Manušové, Romové a Sinti? To znamená, že Rómové jsou jen jedním z mnoha kmenů Cikánů?

Ale asi tomu všemu jen nerozumím a pseudohumanistická hlídka „pravdolásky“ mi za tohle přijde taky rozbít držku … ať tedy přijdou, zkusím aplikovat Castle Doctrine, doposud bohužel (na rozdíl od Slovenska) neaplikované v rámci našeho právního neřádu.

Zdroj.