Deviantní propagace islámu do českých škol nepatří

V době, kdy je Evropa zaplavována islámem, zpestřuje učitelka na Základní škole v Trutnově hodinu dějepisu tím, že si obléká nikáb a ukazuje sedmákům, jak se správně modlit.

deviantní učitelka zralá na nakopání do zadnice | foto: zskomtu.cz

deviantní učitelka zralá na nakopání do zadnice | foto: zskomtu.cz

Během posledních měsíců se nám uprchlíci ze Sýrie proměnili v ekonomické běžence, které my všichni Evropani musíme pochopit a začít jim ochotně pomáhat, což je proti zdravému rozumu. Přestože myslící Evropan expanzi a islamizaci odmítá a bojuje proti ní jemu dostupnými prostředky, o osudu Evropy je z vyšších míst rozhodnuto! Expanze islámu a následná islamizace evropského kontinentu začíná rokem 2015!

Každý informovaný občan si uvědomuje reálné nebezpečí, a i proto odmítá slovní výstřelky ombudsmanky Šabatové, o tom, jak je nelegálním běžencům, převážně muslimům, v uprchlickém zařízení v Bělé ubližováno, protože zde panuje daný režim, a nenabízí se tu komfort a bohatá péče o někoho, kdo se v naší zemi vyskytuje nechtěně a svůj postoj vůči našim zákonům dává jasně najevo.

A v této době, kdy slovo islám evokuje patřičné emoce, si paní učitelka Zuzana Růžičková na Základní škole v Trutnově obléká nikáb, aby sedmákům v dějepisu názorně předvedla oblečení muslimských žen. Žáci si pak oblečení zkouší, smějí se a uvědomují si, jak je islám výjimečný a jiný, oproti našemu nudnému křesťanství. Hodina je také obohacena ukázkou modlitby, jejím popisem a vyzdvižením její důležitosti v životě muslimů.

Předpokládám, že rodiče trutnovských sedmáků byli překvapeni, když jim jejich dítka popsala, co se v hodině dějepisu zkoušelo, protože se k této neotřelé hodině následně musel vyjádřit ředitel školy s tím, že rozhodně nešlo o propagaci islámu, ani výuku náboženství, jednalo se prý pouze o zpestření výuky.

loading...

Pan ředitel Petr Horčička pochopitelně hájí svou aktivní kantorku, které prý muslimské oděvy přivezl manžel ze Saudské Arábie a pochopitelně hájí sám sebe, protože neví, co kdo na půdě jeho školy a v hodinách předvádí.

To, že islám do škol nepatří, a neměl by být ve školách více prezentován, si loni uvědomilo i ministerstvo školství, které odebralo záštitu projektu „Muslimové očima českých školáků“. Ten se jeví jako bohulibá činnost, seznamující naše žáky a studenty s něčím atraktivním a neznámým, zatímco reálně jde o jasnou a cílenou propagaci a obhajobu islámu v českém školství, s cílem zmanipulovat postoj žáků a studentů vůči němu.

Pokud je seznámení se s islámem v hodině dějepisu na základní škole skutečně nezbytné, nemělo by proběhnout poněkud jiným způsobem, než jen tím, že se starší učitelka obleče do nikábu a natřásá se za chechotu pubertálního žactva? Ovšem, že mělo.

Naše budoucí generace by se měly dozvídat pravdu, nejen doma, ale právě ve školách, a to i o islámu. Součástí popisu reálného obrazu islámu by měl být popis zvráceného života proroka Muhammeda, zmínka konkrétních Súr v Koránu, které vybízejí k odporu, násilí a boji proti všem nevěřícím. Učitel by měl poukázat na důležitost Koránu v životě muslima, i před smrtí každého sebevražedného atentátníka, odpalujícího se na tržnici mezi lidmi ve jménu Alláha.

Pokud chce učitel předvádět arabský nikáb, dovezený ze Saudské Arábie, ať nezapomene zmínit postavení žen muslimek v této zemi, i dodnes tam uplatňované islámské právo Šaría, které provinění trestá zbičováním, useknutím končetiny, nebo ukamenováním odsouzeného.


Žáci, zvláště chlapci, by se měli ve výuce o islámu seznámit s termínem džihád – náboženskou povinností muslimů usilovat o obranu a šíření islámu nejen ve vlastním srdci, ale také ve světě. Zmíněna by měla být islamistická hnutí jako Hizballáh, Al-Qáida, Hamás, Boco Haram a v neposlední řadě i zrůdný Islámský stát.

Dospívajícím dívkám v sedmé třídě by mohlo být řečeno, že miliony dívek jsou každý rok obřezány z důvodu víry v islám, přičemž mnoho z nich po nešetrném zákroku umírá. A přečtena by mohla být ukázka ze zpovědi „NE“, mladé káhirské dívky, která s pláčem popisuje svůj bídný život:

loading...

„Neboj se, je to normální prohlídka. Nebraň se. Břitvu. Prober se. Musel to odříznout! Nekoukej tam, vyváděla bys.“

„Matka mě drží doma. Otec mě zase chce vyšoupnout z hnízda. Bratr mě mlátí. Doktor mě ořezává. NE. NE. Chci číst a tak čtu Korán a nápisy na ulicích. Znám číslo autobusu, kterým pojedu, až jednou opustím tenhle dům.“ (Zdroj: E. Enslerová. Jsem citlivá bytost)

Všechno má svůj rub i líc. Hovořit se žáky o islámu, jako jednoho z náboženství, lze. Ovšem v pravý čas, odůvodněně a pravdivě. Popsat tvrdou realitu a následně vést věcnou diskusi!

Islám rozhodně není mírumilovný a na rozdíl od křesťanství ani tolerantní. Islám je náboženství, které si momentálně a s výhledem do budoucna nárokuje Evropu. Islám nelze podceňovat. Islám je zlý, dobyvačný a krutý.

Islám to není jen oblékání do nikábu a napodobování modlitby někým, komu konat tuto modlitbu nepřísluší. Islám se tváří přátelsky, zatímco svým věřícím přikazuje, řídí jejich životy a ti žijí pod příslibem posmrtného ráje.

Islám není jen běžné učení se a hra na něco zvláštního. Islám je reálná hrozba a velké nebezpečí pro Evropu, pro každého z nás.

loading...

Propagovat a vyzdvihovat islám, v jakékoli podobě, je nepřípustné a neobhajitelné!

Tím spíš v české základní škole!


Zdroj.

Čtěte dále:

Slabomyslní a nevzdělavatelní do normálních škol? ... Po kvótách na uprchlíky přišel z EU další paskvil. Na základě zprávy Amnesty International (podle obsahu ji připravovali spíš marťani). Také na základ...
Schwarzenbergu, ty debile degenerovaný, co jsi to ... V souvislosti s útokem na kněze Jacquese Hamela při sloužení mše svaté uvádí arcibiskup Dominik Duka, že tato skutečnost je mementem všem, kteří se sn...
Mráz přichází z Bruselu. Vlastizrádce Sobotka s op... Opilec z Bruselu v Praze diktoval: Muslimské hordy přijmete! Sobotka velí Páté koloně Berlína. Obnova Varšavské smlouvy. Kdy přijde zase další osmašed...
Poprava mysli Něco vám řeknu – už je pozdě. Pozdě na všechno a nastává čas trpělivého čekání na osud, který jsme si nevybrali, ale který nám přikázali jiní. Jan...
Otevřený dopis panu Zuckerbergovi Vážený pane Zuckerbergu, četla jsem, že jste se s paní Merkelovou domluvil na cenzuře Facebooku. Že budete mazat “nenávistné” stránky (tedy takové, co...
Halík má strach z totality.Já také. Z totality, kt... Stejně jako si připomínáme výročí komunistického puče, tak si připomínáme i výročí umučení kněze Josefa Toufara komunistickým režimem. Je nutné si tyt...
Neziskovce Evropské hodnoty vadí kritika islamizac... Neziskové organizaci Evropské hodnoty nevadí propagace islámu v českém školství, ale vadí jím, když na to upozorníte. Takový dojem si může člověk uděl...
Přivandrovalci v Německu? Jak u hloupých na dvoreč... Původně jsem do titulku článku chtěl dát "Jak u blbejch na dvorečku". Ale uznávám, že to není košer a proto jsem zvolil jemnější, spisovnější tvar ono...
Odporné lži a propaganda o dění na Korzice Nechápu, co si europapaláši myslí... Že původní Evropané si nechají kálet na hlavu donekonečna? Všeho do času a je jasné, že akce vyvolá protireakci. ...
Rodiče, spratci, zlatíčka a dezorientovaní učitelé... Máme asi pět milionů odborníků na hokej nebo fotbal. Školství je na tom ale mnohem lépe. Těch odborníků je zde téměř deset milionů. To je každý, kdo d...
loading...