Za mrtvé na Floridě mohou multikulturalismus a původní islám

Muslim na Floridě povraždil desítky lidí. Je to již folklor, že po takovémto vraždění nastoupí multikulturní propaganda, která začne hlásat, že islám s tím nemá nic společného a že vrah byl psychicky labilní.

Lukáš Lhoťan

Lukáš Lhoťan

O vraždění psaly Novinky.cz například zde v článku: Masakr na Floridě má padesát obětí. Střelec se hlásil k Islámskému státu a již se píše, že vrah byl psychicky labilní násilník. Podobně se psalo i o muslimském vrahovi z Rakouska, že byl psychicky nemocen. Je to zajímavé, že například budhisté či židé nemají takové psychické problémy, aby vraždili jako muslimové, to myslím sarkasticky.

Bohužel dokud bude naše společnost a odpovědní představitelé přehlížet souvislost mezi islámem a násilím, tak se budou dít takovéto vraždy a zločiny. Samozřejmě, že existuje pár muslimů, kteří jsou opravdu mírumilovní a nevěří v podobu islámu, jakou hlásal Mohamed, ale místo toho si vytvořili svou verzi islámu. Jenže tito muslimové jsou výjimkou potvrzující pravidlo souvislosti mezi islámem a násilím.

V jistém smyslu jsou opravdu muslimští vrazi mnohdy psychicky nemocní, protože podle bývalého muslima Alího Síny již zakladatel islámu Mohamed trpěl příznaky psychózy a schizofrenie (podrobnosti). Islám oslovuje i mnoho lidí, kteří jsou úplně psychicky normální, ale ti co normální nejsou se snadněji pod vlivem islámu stávají vrahy. Naopak psychicky normální lidé se po poznání islámu buď od něj odvrátí nebo naopak se pokoušejí islám reformovat a zbavit ho původního Mohamedova základu.


Ali Síná popsal dva charakteristické rysy islámu:
– Je to sektářství

Muslimové jsou pro svoji víru až nepřiměřeně zapálení a jsou bezpodmínečně oddaní svému prorokovi, jehož kniha, korán, pro ně představuje jedinou pravdu a zákon, konstatuje Alí Sína v knize Jak porozumět Mohamedovi a muslimům, česky 2014.

– Muslimové skrývají svou agresivitu za obviňování druhých z perzekuce muslimů

Mohamed se choval násilnicky a urážlivě, ale jakmile ho někdo chytil za oděv, začal se Abú Bakr dovolávat soucitu. Plakal a dělal ze sebe oběť, popisuje chování zakladatele islámu a jeho druhů Síná. (Jak porozumět Mohamedovi a muslimům, česky 2014.)

Alí Síná si všímá ještě jedné důležité věci, která charakterizuje obhájce islámu z řad (nejen) evropské společnosti. Je tím neschopnost přiznat, že by vůbec mohlo být něco špatného v islámu: „Apologeti islámu jako Karen Armstrongová, John Esposito a Edward Said si dali za úkol malovat jednostranný a falešně růžový obrázek islámu, jenž je pro mainstreamová média pohodlnější propagovat“. (Alí Sína v knize Jak porozumět Mohamedovi a muslimům, česky 2014.)

Žijeme v době vládnoucí multikulturní ideologie, která vyžaduje toleranci k islámu a odlišným kulturám a jejím barbarským zvykům, ale zároveň je to multikulturalistická ideologie a její stoupenci kdo jsou netolerantní k odlišným názorům a jsou ochotní použit i násilí státní moci a zastrašování k umlčení odpůrcům multikulturalismu a jeho chráněncům (například islámu).

A proto dokud budou multikulturalismus a politická korektnost vládnoucí ideologií v naší Západní společnosti, tak budou umírat lidé, muslimští a jiní vrazi útočit a bude se naše společnost propadat postupně do chaosu a bude postupně asimilována islámem.


Zdroj.