Smím zapálit Německé velvyslanectví? Podle německého soudu asi žádný problém

Ano, zapálit.Jako akt přiměřené politické kritiky třeba k postoji Něměcka v čele s frau Merkel k migrační krizi? Ne,opravdu jsem nezešílel. Něco zapálit je totiž od nynějška dle Německých soudů „přiměřená politická kritika“ (sic!)

Martin Prášek

Co myslíte. Mohu zapálit třeba kostel v Horní Dolní jako akt „přiměřené politické kritiky“ postojů Vatikánu ? Nebo Německé velvyslanectví jako kritiku politického postoje Německa ? Či přeneseně třba zvandalizovat auta s německou poznávací značkou ??

Zřejmě ano. Podívejme se, jak Německá justice rozhodla o pokusu vypálit synagogu ve Wuppertalu v roce 2014:

Pokus vypálit synagogu v německém Wuppertalu v Severním Porýní-Vestfálsku byl přiměřený krok, který měl vyjádřit nesouhlas s politikou Izraele v pásmu Gazy. Tak zní rozsudek vrchního zemského soudu, který potvrdil rozhodnutí oblastního soudu z února 2015 Zdroj Novinky.cz

Německý soud tak v podstatě vyhlásil, že hodit někam zápalnou flašku je legitimní politický protest . Kde to kur…. ehm … kurecpalec žijem ??


Novinky.cz o incidentu píší:

Trojice útočníků ve věku 20, 26 a 31 let hodila koncem července roku 2014 na vstup do synagogy Molotovovy koktejly a poté z místa činu uprchla. Na oheň upozornil svědek, který bydlí nedaleko. Včasným zásahem hasičů nebyla budova výrazně poškozena. Útok způsobil škodu za asi 800 euro (zhruba 22 tisíc korun). Policie později muže zadržela a ti stanuli před soudem.

Samozřejmě, z důvodů politické korektnosti již Novinky o etnicitě a náboženském vyznání pachatelů neinformují. „Bohužel“ pro sluníčkáře, je na netu dostatek zdrojů, kteří o etnicitě pachatelů pokusu vypálit synagogu v Německém Wuppertalu mluví. Tento zdroj na plnou hubu uvádíjak jména pachatelů – Mohamad E., Ismail A. und Mohammad A. , tak mluví o jejich palestinském původu. A přináší rozhovor s představeným Židovské obcve ve wuppertalu, který útočníky označuje slovy „young Muslims“. Deutche Weleje snad dost důvěryhodný zdroj..

loading...

S trochou jedovatosti by se dalo říci, že ona móda zapalování synagog vlastně v Německu nikdy pořádně nepominula, a že se opět pomalu dostává do mainstreamu. A když si to netroufnou Němci sami – neb by byli štandopéde a právem prohlášeni za nacisty, alespoň nebudou trestat ručníkáře palestince, kteří to udělají za ně. Křišťálové noci „by proxy“….

Pominu li ten nepoměr, jak v trestu tak v reakcích, když někdo hodí zápalnou lahev na nějakou infrastrukturu spojenou s Turky, Muslimy neboi imigranty, kde následují palcové titulky, mediální hysterie a exemplární tresty, jest zde do očí bijící disproporce s ještě jedním případem. A případem, kdy pouhé pomazání dveří islámské modlitebny skončilo kriminálem – a smrtí.

Pětatřicetiletý Crehan byl uvězněn letos v červenci poté, co spolu s dalšími třemi lidmi zhanobil 17. ledna mešitu na předměstí Bristolu. Pachatelé dali plátky slaniny na kliku u dveří do muslimského svatostánku a dva slaninové sendviče zanechali také na jeho prahu. Záběry z útoku ukazují dva muže s vlajkou s nápisem „žádné mešity“.

Více na http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/440347/znesvetil-mesitu-a-zemrel-ve-vezeni-zahadnou-smrt-brita-prosetri-ombudsman.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy

Ono ale na pomazání slaninou ještě nikdo nezemřel. A největší škoda, která byla způsobena jest cena kýblu s jarovou vodou. Přesto za to byl trest VĚZENÍ v prostředí komunity muklů (většinou muslimů), takže vlastně de facto státem asistované náboženské lynchování.

Ano, chápu, že Británie není Německo. Pominu li, že v rámci tzv historické zkušenosti o tom, čeho byli samotní Němci schopni, bych očekával daleko menší toleranci k útokům na židovké synagogy (Kondeckonců, Původní wuppertálskou vypálili němci v roce 1938), očekával bych že tresty v civilizovaných zemích budou mít jakous proporci.Ale nemají.

Měřítka se hroutí, hodnoty a metry se natahují podle toho, komu se měří a Spravedlnost umírá. Svět se v kravskou prdel obracá. A víte co, je mi s toho smutno. Nestaví už někdo na kopci loď ?

disclaimer: Otázka v nadpisu, zdali smím zapálit německé velvyslanectví jest otázku čistě ŘEČNICKOU, mající zdůraznit absurdnost siuace, nikoliv oznámením, že tak hodlám učinit, že bych tento případný čin schvaloval, nebo výzvou k tomuto činu.

loading...

PS: nic v toímto textu není myšleno proti jakémukoliv nábožrenství ,rase, přesvědčení, národu, národnosti nebo etniku. Jen kritizuji situaci, kdy Německý soud prakticky legalizoval žhářství jako formu politického boje, přinejmenším, jsi li Palestinec a jdeš zapálit něco Židovi. Prosím respektujte to i v diskuzi.


Zdroj.

Čtěte dále:

loading...