Přišli mladi a řadi tu jak na Klondajku. Myslivcovi zebrali panaka, flintu i fajku

Byl by to enem taky srandovni přiběh, jak mladi marketyngovi kluci zebrali staru dobru značku a pokusili se ju zmodernyzovat. To už je u mladych taky zvyk, že se jim nelibi to, co fungovalo za jejich fotru. A tak se synci pustili do loga Stare myslivecke. Už enem ten nazev… stara, jim musel ležet v žaludku. Naštěsti ho zatim nechali.

Ladik Větva

Ale jine věci nenechali. Z puvodniho nazvu Stara žitna se stala Stara myslivecka. To by ještě šlo, ale pak už to valilo z kopca. Postupem času přišel myslivec o fajku, bo kuřeni neni moderni, to přece vi každy. Pak mu zebrali panaka, a nakonec ho odzbrojili. Možna tym enem nasleduju trendy z brusele.

Gzycht mu omladili, už to neni fajny stary dědek, už je to jakysik hejsek, kery vylezl z lesnicke školy. Navic v tym klobučku vypada jak Brečnajdr nebo čert z Dařbujana a Pandrholy.. Tuž, co narobime, take su dneska trendy mladych. Mysli jinak a komunykuju jinak. „Nový positioning, design a změnu lahve navrhla packagingová agentura Cocoon Group“. Cyp aby se v tym vyznal, co?

Jestli si ale ti mladi, krasni marketyngovi lidi mysli, že tym padem ziskaju novy segment trhu, jak oni řikaju, pak se obavam, že se myli.

Škoda, že u mladych nesu chyby opravovane tym, že by se vratili ku stare dobre prověřene etyketě. „Vylepšovani“ loga bude pravděpodobně pokračovat, takže pokud to pude v současnem trendu, tak zmizi nazev „Stara“, a misto jedneho tajtrlika se tam objevi tajtrlici dva s francuzakem.

loading...

Ladislav Větvička, hlasatel Mlade Fronty Fčil, myslivec amater

Čtěte dále:

loading...