Přišli mladi a řadi tu jak na Klondajku. Myslivcovi zebrali panaka, flintu i fajku

Byl by to enem taky srandovni přiběh, jak mladi marketyngovi kluci zebrali staru dobru značku a pokusili se ju zmodernyzovat. To už je u mladych taky zvyk, že se jim nelibi to, co fungovalo za jejich fotru. A tak se synci pustili do loga Stare myslivecke. Už enem ten nazev… stara, jim musel ležet v žaludku. Naštěsti ho zatim nechali.

Ladik Větva

Ale jine věci nenechali. Z puvodniho nazvu Stara žitna se stala Stara myslivecka. To by ještě šlo, ale pak už to valilo z kopca. Postupem času přišel myslivec o fajku, bo kuřeni neni moderni, to přece vi každy. Pak mu zebrali panaka, a nakonec ho odzbrojili. Možna tym enem nasleduju trendy z brusele.

Gzycht mu omladili, už to neni fajny stary dědek, už je to jakysik hejsek, kery vylezl z lesnicke školy. Navic v tym klobučku vypada jak Brečnajdr nebo čert z Dařbujana a Pandrholy.. Tuž, co narobime, take su dneska trendy mladych. Mysli jinak a komunykuju jinak. „Nový positioning, design a změnu lahve navrhla packagingová agentura Cocoon Group“. Cyp aby se v tym vyznal, co?

Pivní bedekr

Jestli si ale ti mladi, krasni marketyngovi lidi mysli, že tym padem ziskaju novy segment trhu, jak oni řikaju, pak se obavam, že se myli.

Škoda, že u mladych nesu chyby opravovane tym, že by se vratili ku stare dobre prověřene etyketě. „Vylepšovani“ loga bude pravděpodobně pokračovat, takže pokud to pude v současnem trendu, tak zmizi nazev „Stara“, a misto jedneho tajtrlika se tam objevi tajtrlici dva s francuzakem.


Ladislav Větvička, hlasatel Mlade Fronty Fčil, myslivec amater

loading...

Komentáře: