O razítko „genderově vyvážené“ fakt nestojím

V USA se prý vytvořila nějaká komise, která má filmům udělovat razítko „gender-balanced“ neboli „genderově vyvážené“. Kdybych byl já tvůrcem filmů, nikdy bych nic takového a ani podobného neomarxistického u svého díla mít nechtěl.

Libor Čermák

Tuto zprávu jsem se dočetl na odkazu ZDE. Já tedy nejsem zatím autorem žádného filmu. Zatím jsem vytvořil jen několik blogerských pohádek a seriálů. Ale i tak jsem se na ně zkusil podívat tak, jak by se na ně asi mohli dívat stoupenci genderu a neomarxismu. Tak tedy:

1) „Inlajnový duch“: Seriál ve stylu sportovní fantazy o chlapci Rosťovi, který se učil jezdil na inline bruslích. Učí ho na nich duch David. Tedy dvě hlavní postavy, a to evidentně mužského pohlaví. Vedlejší postavy jsou kamarád Martin, oddílový vedoucí Vejn a nechvalně známá parta Železňáků, které vedou výrostci Blek a Čárlí. Opět všechno mužské postavy. I když se tam také vystupují ženské postavy, například maminka, teta nebo prodavačka, jde o malé postavy. A teď pozor, počet muslimů v seriálu je nula. Takže asi další důvod, proč by se neomarxistům asi nelíbil.

2) “Hrdinové Čeksasu“: Seriál o chlapcích na táboře, podobně jako jsou například Foglarovy Hoši od Bobří řeky. Mužská postava je i jejich táborový a oddílový vedoucí Bugy. Nějaké ženské postavy, opět tedy malé, se vyskytují v okolních táborech, se kterými naši hoši svádí bitvy. A ani zde žádného muslima nenajdete. Takže by nejspíš seriál u neomarxistů také propadl.

3)„Vánoční doba“: Seriál, který jsem vytvářel na podzim roku 2015, a který měl připomenout tradice spojené s adventem, Vánoci a Třemi králi. Hlavními postavami jsou chlapec Matěj a jeho dědeček. A konečně se zde nalézají i dívčí postavy, a to malé sestřičky Zuzanky anebo maminky a babičky. Že by tedy něco více genderově vyváženějšího? Ale u multikulturalistů by jistě i tento seriál propadl, neboť nejen, že v něm opět nejsou žádní muslimové, ale místo nich se seriál věnuje hlavně křesťanským Vánocům. A o Třech králích jde Matěj dokonce koledovat nikoliv pro uprchlíky, ale pro nemocné děti. Také například byl Matěj na zabíjačce, což se určitě nebude líbit ani úředníkům Evropské unie.

4)Páťa a kolo Zláťa:Po inlajnovém duchovi je to můj druhý seriál, jehož žánr nazývám sportovní fantazy. Chlapec Páťa vyhraje zlatočervené jízdní kolo, které má opět mužské jméno Zláťa a rovněž vystupuje jako mužská postava. Jeho kolo je pro něho jak kamrád, se kterým se může bavit, tak i něco jako teleportační zařízení a wikipedia dohromady. A spolu navštěvují spolu různá zajímavá místa České republiky. Opět tedy nic, co by se mělo líbit neomarxistům do jejich ideologie

5)Výročí havárie UFO: Je to třetí pokračování mé série příběhů, které říkám „ufologické příběhy. Předešlé dva díly Poprask v obilíTajemství Stříbrného vrchunemám sice tady na tady blogu, ale jinde. A to protože jsem je vytvořil už v letech 2004 a 2006, když jsem tady ještě nebyl. A mám za to, že v té době ještě nebyl ani samotný blog na idnes. Ale zpět k posouzení onoho seriálu. Hlavními hrdiny jsou zapálení mladí záhadologové Vojta a Domča, kteří společně se starším záhodologem p. Kosteleckým řeší nejrůznější ufologické záhady (kruhy v obilí, únosy do UFO a havárii UFO). Opět tedy žádné ženské postavy. A navíc je zde i jedna postava skeptika, tedy jak by nejspíš řekli neomarxisti „vyvraceče fake news“. Jenže v seriálu je to postava záporná! Takže opět nic, co by se jim zřejmě líbilo.

6) Planeťáci: Moje literární seriálová prvotina s křížovkami z roku 2000, kterou jsem vytvářel na pokračování jako tehdy ještě mladý člen redakční rady našeho místního zpravodaje se jmenujePLANEŤÁCI a jejich pozdější pokračováníPLANEŤÁCI – ANEB PUTOVÁNÍ ZA UHŘÍNĚVESKÝMI AKTY X. A shodou okolností jeho hlavní tři postavy Kelvin, Rejny a Bojsík jsou opět mužského pohlaví. A to i jejich nepřátelé „Banditi“. Takže opět nic, co by se asi genderovým posuzovačům líbilo.

7) Chiranikenovy záhady: A pak zde na blogu mám ještě jeden seriál, kterému pracovně říkám „Chiranikenovy záhady“. Jméno hlavní postavy seriálu badatele Chiranikena je přesmyčka vytvořená z jména současného záhadologa Ericha von Dänikena. Tento seriálový badatel však není současný záhadolog, ale záhadolog z případného příštího lidstva, které může na naší planetě žít za x-tisíc let. A přitom řeší věci, které jsou sice pro nás naprosto běžné, ale pro budoucí civilizaci, která se také bude považovat za historicky první pozemskou civilizaci, to můžou být neřešitelné záhady. V tuto chvíli mám zatím napsány pouhé čtyři díly, a to: „Dokument z příštího věku lidstva„, „Dlouhé stráně – netradiční reportáž z budoucnosti„, „Jak se Chiraniken vyjádřil k nálezům podivných sošek ptáků“ a „Jak se Chiraniken zabýval skalním útvarem „Čtyři bozi“. Ale je možné, že přibydou i další díly. Chiraniken je opět mužský hrdina. Ovšem často vystupuje s redaktorkou. Že by? Jenže neomarxisti se často zastávají i různých fundamentalistických náboženství. A takovým to náboženským ideologiím určitě nebude příjemné se zabývat nějakými příštími a minulými pozemskými civilizacemi nebo dokonce bohy, tedy správně astronauty přilétajícími z vesmíru.

8) Pohádky: A pak jsem se pokusil napsat ještě několik pohádek. Nejprve„O bílé paní Bradlecké“(hlavními hrdiny je rytíř Jan, který se snaží vysvobodit svojí ženu. Kdysi jsem četl, že genderistům vadí v pohádkách časté vysvobozování žen muži. Totéž se dá říci i o dalších dvou pohádkách „O zakleté královně a kouzelném amuletu“a O Honzovi a říční víle StříbravěV pohádce O dračím stromu vystupují zas hlavně mužské postavy. PohádkaJak inlajny chtěly být čisté je opět jakási sportovní fantazy, kde místo lidí jednají hlavně věci. A něco podobného je i pohádka Jak se planety učily bruslit. Možná by uspěla jen Pohádka o (ne)šťastné Třináctce Ale, za to, že číslovky jsou v češtině rodu ženského, fakt nemůžu.

Aby všem bylo jasné, proč v mých seriálech převládají mužské postavy, tak to není proto, že bych se chtěl těm ženským vyhýbat. Ale zkrátka a dobře jsem muž, a tak mužské a klukovské povaze rozumím podstatně lépe něž ženské nebo dívčí. Je dost možné, že kdybych se narodil jako žena, možná by v mých seriálech dominovaly zas ženské postavy. Takže, ženy čtenářky, věřím, že to pochopíte a z tohoto důvodu se na mne zlobit nebudete.

Takže si myslím, že je vyloučeno, že by některý z těchto mých seriálů prošel sítem neomarxistů, aby mi dali nějaké to jejich razítko. A popravdě řečeno ani bych to nechtěl! Protože, teď si představte, že si někdo u mého seriálu přečte: Toto dílo dostalo označení například „genderově vyvážené“ nebo „politicky korektní“. To, protože taková nálepka by přitahovala jen a pouze lidi neomarxisticky a pražskokavárensky smýšlející. A ty ostatní by odrazovala. Jenže já bych chtěl psát i pro ty ostatní, a hlavně pro ty ostatní. A naopak proti neomarxismu, multikulturalismu a politické korektnosti bych chtěl bojovat, jak jen to jde, aby jednou konečně ve světě už prohrály.


Převzato bez vědomí autora z veřejného zdroje v rámci úřední a zpravodajské licence podle § 34 zákona 216/2006 Sb., o právu autorském