Ředitel ČT Dvořák dostane bonus 2,42 milionu. Není to za tu žádoucí agitku málo, soudruzi?

loading...

Radní ČT rozhodli o udělení ročního bonusu řediteli ČT Petru Dvořákovi v plné výši 2,42 milionu. Tak tendenční EUSA směr drží na výbornou a platy svých předních aktivistických koní, jež dotujeme, ututlává fajně. Soudruh se nezapře.

Česká televize – havloidní hovnomet šířící lži, nenávist, dezinformace, propagandu a sračky

„Finanční bonus je desetinásobkem Dvořákova měsíčního platu ve výši 242 tisíc korun, který má nejvyšší šéf veřejnoprávní televize stanoven od roku 2017,“ napsaly Novinky.

Kdo z vás to má? Závist nechme stranou a podívejme se na to ze dvou pohledů

Z pohledu toho, že bývalý soudruh Petr Dvořák (před rokem 1989 se neprozřetelně stal členem KSČ) korektně drží opratě ČT v tendenčním pohledu pro EU, USA (vyjma Trumpa), islám, globalizaci, strašení globálním oteplováním, si plat i bonus bezpochyby zaslouží. Kádr se nezapře! Dokonce si troufám tvrdit, že by se pan Dvořák za svou uvědomělou snahu zasloužil i bustu v Kongresu vedle Václava Havla nebo lavičku Petra Dvořáka v Bruselu či Štrasburku.

Pak tu ale máme druhý úhel pohledu. Jde o ředitele (údajně) veřejnoprávní televize, která by se měla alespoň snažit o vyváženost, nepředpojatost a co největší objektivitu. Z tohoto pohledu je jeho finanční ocenění nejen nezasloužené, ale vulgární a do nebe volající. A závist sem netahejme.

Proč? Tendenční zpravodajství, publicistika a indoktrinační vysílání ČT Déčka

Vzpomeňme nekonečné opakování „nacistů“ v souvislosti s druhou světovou válkou, kdy se občas redaktoři s pečlivostí Goebbelse hlídají, aby nezaznělo „Německo“. A naopak zde máme „sovětskou okupaci“, kdy naopak komunismus nehraje významnější roli. Nebo tendenční sestřih historické nahrávky rozhlasu ze srpna 1968, kdy ČT v Událostech odvysílala: „Včera, dne 20. srpna 1968, překročila vojska Sovětského svazu státní hranice Československé socialistické republiky.“ Originální záznam obsahuje i armády Německé demokratické republiky, Polské, Maďarské a Bulharskou lidové republiky. Vyvážené zpravodajství jedna báseň!

loading...

A nebo Nora Fridrichová a její PR agentura Bambilionu chvilek proti demokracii v rámci 168 hodin. Tým Fridrichové hrdinně vyvrací fake news mířené proti předsedovi zmíněné neziskovky Minářovi. Ale aby se zaměřil také na nepravdy z druhé strany? Třeba že je schopen spojit v podstatě polovinu, šedesát procent národa. Že na ČT dokola opakují jen naddimenzované odhady počtu demonstrujících podle Milionu chvilek, zatímco policejní odhady, které byly významně nižší, nechávají stranou? Nehodící se škrtněte, že?

Indoktrinace dětí? Pro ČT žádný problém!

V dětském pořadu ČT Déčko zase indoktrinují nejmenší palestinsko-izraelským konfliktem, který nechápe ani valná většina dospělých. Samozřejmě ve prospěch Palestinců. Jindy zase v pouze pozitivním světle propagují islámský svátek oběti íd al-adhá, při němž jsou pravidelně pobity miliony zvířat.

Česká televize občas tasí i dobrý pořad, ale bohužel její takřka všudypřítomná politická agitka je jako pěst na oko. Třeba když relativně slušnou kvalitu kanálu ČT Sport svými „uvědomělými“ politickými komentáři devalvují dva hlavní sportovní komentátoři.

Tož kupředu levá, zpátky ni krok!


Převzato bez vědomí autora z veřejného zdroje v rámci úřední a zpravodajské licence podle § 34 zákona 216/2006 Sb., o právu autorském
loading...