Neomarxističtí iniciátoři inspirovali u bolševiků, maoistů a hitlerovců

Black Lives Matter je nejenom rasistická, ale také likvidační kampaň. Stejně jako před tím MeToo a všechny podobné kampaně posledních letech, ve kterých se neomarxističtí iniciátoři inspirovali u bolševiků, maoistů a hitlerovců.

Josef Provazník | foto: archív autora

Každá taková kampaň je (záměrně) lehce zneužitelná. Proto jsou spolupachateli na zničených lidských životech nejenom vypočítaví a pokrytečtí aktivisté a násilničtí vykonavatelé, ale i ti „dobří a slušní“ herci, zpěváci, politici a sportovci, kteří chtějí pod hlavičkou té či oné kampaně budovat lepší svět.

Iniciátoři těchto kampaní přímo počítají s tím, že vnášejí do společnosti neklid, chaos, rozbroje a nenávist. V koutku duše doufají, že rozloží co nejvíce rodinných, přátelských i jiných vztahů. Daří se jim to úspěšné.

Dva příklady:

V USA si manželka nějakého srbského fotbalisty dovolila kritizovat Black Lives Matter. Klub dal tomu fotbalisty nůž na krk s tím, že se když se neomluví a od toho komentu manželky se nedistancuje, tak s ním ukončí smlouvu. A co myslíte? Postavil se za svou manželku ten čutálista? Ne! Sklopil uši a pokorně se omluvil.

Druhý příklad se vztahuje k nějaké kanadské módní návrhářce a moderátorce. Píše o tom mj. Expres. Ta moderátorka byla obviněna jistou černoškou, že ji „zastrašila bílou nadřazeností“. Čeho se v praxí dopustila? Dovolila si polemizovat o výzvě Black Lives Matter!

Už takhle je to bizarní až až, ale to ještě není konec. Ta moderátorka totiž byla propuštěna a distancovala se od ní i milá choť prince Harryho. I když byla za kmotru jejímu děcku a byly největší kamarádky.

Ale ještě pořád není konec. Fakt to jde vyšponovat ještě výš. Ta moderátorka se totiž místo bránění veřejně kaje a sype si popel na hlavu. A to ji přitom ani nikdo nemučil, jako tomu bylo při zinscenovaných komunistických procesech.

Nejenom ve středověku, ve 30. letech 20. století v Německu nebo v 60. let za čínské kulturní revoluce, ale ve dnešní době se najde spousta naivků a užitečných idiotů.

Tyhle a podobné příběhy by měli číst a přemýšlet o nich. Dřív než budou s budovatelským nadšením sdílet marketingově vyvoněné hashtagy, protože:

SPOLUPACHATEL JE TAKÉ VINÍKEM. A je jedno, že z naivity, nevědomosti, hlouposti nebo předpos.anosti.